Reklamační řád

Převzetí zboží při doručení dopravcem

Při doručení zboží prostřednictvím smluvního přepravce je kupující povinen zkontrolovat, zda zásilka nevykazuje známky poškození. Pokud ano, nesmí kupující zásilku převzít a s přepravcem sepíše zápis o škodě. O této skutečnosti je kupující povinen neprodleně informovat prodávajícího. Pokud je poškození zjištěno až po převzetí, je možné zásilku reklamovat nejpozději do dvou pracovních dnů od doručení, přičemž zásilka musí být předložena ve stavu, v jakém byla dodána. Reklamace podaná po této lhůtě nebude uznána.

Kontakt pro reklamace

Pokud u zboží není uveden seznam servisních středisek, uplatňuje se reklamace u prodávajícího prostřednictvím e-mailu: info@stavebninypysely.cz nebo poštou na adresu: Stavebniny Pyšely, Sedlákova 3, 251 67 Pyšely. Reklamace musí obsahovat:

  • jméno a příjmení kupujícího
  • kontaktní údaje (telefon, e-mail)
  • adresu pro případné vrácení zboží
  • číslo dokladu o koupi
  • podrobný popis závady
  • popis, jak k závadě došlo

Další postup po nahlášení reklamace

Prodávající po obdržení reklamace informuje kupujícího o dalším postupu – zejména o tom, kam zaslat vadné zboží (sídlo společnosti, servisní středisko apod.).

Doklady nutné k reklamaci

K vyřízení reklamace je nutné předložit daňový doklad (fakturu) a případně záruční list. Zboží musí být zasláno včetně veškerého příslušenství, manuálů a kabelů.

Balení zboží při přepravě

Pokud je zboží zasíláno zpět prodávajícímu nebo do servisu, je kupující povinen jej zabalit do originálního nebo jinak vhodného obalu, který zamezí poškození při přepravě. V případě nevhodného zabalení může být reklamace zamítnuta.

Způsob vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena v souladu s platnými právními předpisy – opravou, výměnou zboží nebo vrácením kupní ceny.

Omezení záruky

Záruka se nevztahuje na závady způsobené neodbornou instalací, použitím v rozporu s návodem, nesprávnou manipulací, vnějšími vlivy nebo běžným opotřebením.